joi, 14 martie 2013

As putea sa il iubesc

   As putea sa il iubesc. Tocmai pentru ca e imperfect si rautacios si face glume proaste. As putea sa il iubesc pentru ca imi spune zilnic ca sunt cea mai frumoasa chiar si cand am parul ciufulit sau am cearcanele pana in pamant. As putea sa il iubesc pentru ca ma tine aproape si cand ma ia in brate ma emotionez, de parca ar fi prima oara. As putea sa il iubesc pentru ca ma saruta usor, in coltul ochiului stang si apoi ma mangaie pe spate. As putea sa il iubesc pentru ca injura in trafic dar cand il iau de mana se calmeaza. As putea sa il iubesc daca ar stii sa isi ceara iertare cand greseste si sa ma ierte cand o dau in bara.
 
   As putea sa il iubesc pentru ca nu face mereu ce il rog, ba chiar e stresant cand ma refuza cu vehementa. Si pentru ca uraste filmele siropoase pe care eu le iubesc, dar ne place aceeasi muzica. As putea sa il iubesc pentru ca stam impreuna pe covor, privind tavanul si ascultand Eric Clapton sau Barry White. As putea sa il iubesc pentru ca a invatat sa imi impleteasca parul si desi o face groaznic, il las. As putea sa il iubesc pentru ca ma apara de rele si ma invata de bine.
 
   As putea sa il iubesc pentru ca nu mi-as putea imagina viata fara el si pentru ca mi-ar fi teama sa il pierd din privire, ca nu cumva sa ma uite. As putea sa il iubesc pentru ca langa el as fi cea mai norocoasa din lume.
   Si jur ca l-as adora daca m-ar critica si ar fi mult prea sincer si uneori m-ar rani, m-ar face sa plang. As fi moarta dupa el daca ar stii cum sa ma enerveze si daca ar rade cu lacrimi cand l-as lovi disperata cu pumnii mei mici. As putea sa il iubesc daca m-ar saruta cand sunt suparata si daca ar fi cel mai stresant din lume.
   Adevarul e ca as putea sa il iubesc, daca in schimb, m-ar iubi. 
   As putea sa il iubesc daca m-ar invata sa nu imi fie frica.

2 comentarii:

  1. As spune ca esti indragostita de-un "badass", iar tu esti genul de tipa inocenta :))

    RăspundețiȘtergere

să auzim