marți, 5 martie 2013

Am inteles

   Dragule,
   Am inteles acum ca nimeni nu-ti spune cand vei gresi, ci doar cand ai gresit si e deja prea tarziu. Am inteles acum ca un sfat e greu de oferit,dar si mai greu de acceptat. Il accepti doar cand e in concordanta cu asteptarile tale, cu dorintele tale. Am inteles acum ca atunci cand crezi ca nu stii ce vrei, de fapt stii prea bine dar iti e frica sa te asculti pentru ca, in adancul inimii, ai impresia ca faci ceva gresit. Am inteles si ca e in regula sa gresesti, ca greselile sunt parte din tine, parte din amintiri, parte din trecut, prezent si viitor. Am inteles ca nu trebuie sa te uiti numai inainte, dar si inapoi. Pentru ca inapoi e toata experienta ta, toate amintirile, bune sau rele, toate placerile pe care le-ai simtit odata si toate greselile care ar trebui sa iti fie profesoare in viitoarele decizii. Toate astea sunt blocate in trecut si am inteles ca nu e bine sa le aducem in prezent, dar e bine sa le reanalizam de fiecare data cand suntem in dilema.
    Am mai inteles ca ceva,undeva, ne face sa facem lucruri absurde, gesturi fara sens, pe care le regretam dupa ceva timp si nu stim pe cine sa dam vina. Am inteles ca oamenii difera, dar undeva, in adancul nostru suntem toti la fel, singuri, cu nevoie de altcineva. Am inteles ca ne ranim unii pe altii pentru ca nu stim alt mod de a ne demonstra originalitatea si unicitatea si ca, paradoxal, asta ne face chiar mai comuni decat suntem la inceput. Am inteles ca la moda nu mai e sa fii altruist, ci egoist si nesimtit.
    Am inteles ca nu am inteles nimic din tot ce s-ar putea intelege. Am inteles si ca ce stiu eu ar putea fi complet diferit fata de ce stii tu. Dar tot ce stiu eu e ca vreau sa te stiu. Asta am inteles, cel putin.
   Te intelegeam, candva si pe tine, dar am ramas in urma si acum nu mai inteleg ca vrei de la mine. M-ai bulversat cu vorbele tale filosofice, asa ca am incercat sa fiu ca tine. Fie ca mi-a iesit sau nu, vreau sa imi spui. Dar dupa ce imi zici ce s-a intamplat cu noi si unde ne-am pierdut unul de altul. Cand imi vei putea explica, suna-ma. Suna-ma si daca nu stii, nu-mi pasa. Doar suna-ma pentru ca am inteles acum. Am inteles ce imi trebuie si am inteles ce sa fac. Am inteles ca trebuie sa iti vorbesc si ca tot ce am inteles nu are inteles fara tine sa ma sustii.
   Nu intarzia cu telefonul ala, sau s-ar putea sa inteleg ce inseamna sa te ignor. Sa inteleg cata placere mi-ar putea aduce asta.
   Sper sa intelegi ca am nevoie de asta.


adaugare ulterioara:
  am inteles acum, ca n-am nevoie nici sa ma suni si nici sa intelegi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

să auzim