joi, 15 august 2013

scrisoare 3

A.M.R: 169
Draguto,
Mi-a luat mult sa-ti raspund, stiu, da, nu mai comenta atata. Stiu ca ma iubesti, desi imi place sa te aud cand o spui, sau in cazul asta sa o citesc in scrisul tau mic si tremurat (sa recunoastem, tremuri din toate incheieturile cand te gandesti la ce simti pentru mine). Si stii si tu ca e reciproc.

Am iesit cu tipa de care iti ziceam, de vreo 6 ori cam asa. Mna, e mediocra, ii plac pisicile si muzica veche, pe care o asculta la pick-up-ul bunicului ei. E blonda si are niste ochi caprui, deloc interesanti (spre deosebire de ai tai) si are un corp misto, dar nu ma atrage incredibil de mult. Ies cu ea mai mult din plictiseala, o tin de mana, o sarut, ma culc cu ea si-mi doresc sa fi fost tu.

Nu mai vreau sa stau aici. Adica da, totul e ok si distractiv dar parca imi e dor de casa, de ceea ce cunosc cel mai bine. Ba, nu stiu, independenta e placuta dar nu chiar in exces. Sunt singur fara tine, cred. Abia astept sa vin, sa ne plimbam impreuna, sa-ti vad tatuajul si nu numai, daca intelegi...

Am fost la un concert aseara, ceva spre rock, asa, o trupa necunoscuta dar muzica destul de buna. Ne-am imbatat toti, ne-am urcat pe scena, am fost dati afara si batuti mar de paznici pe o alee de langa. Am incercat sa ma apar, i-am tras si eu niste pumni dar am iesit cam sifonat, asta recunosc. Intre timp, tipa de care iti povesteam urla isteric, mai avea un pic si lesina, asta ca sa vezi ce cuceritor sunt. Cand am ajuns la mine facea pe asistenta, imi punea comprese de gheata peste tot. E grijulie si ii pasa, dar eu am profitat de moment ca sa facem sex. A fost dureros avand in vedere prin ce trecusem, dar tot placut! Probabil iti dai ochii peste cap si ai vrea sa imi spui ca sunt un dobitoc, dar nu ai dreptul pentru ca esti impreuna cu uratul ala.

Apropo, cand vin acasa nici sa nu aud de el, il parasesti pana atunci ca avem nebunii de facut, "lucruri" de incercat.

Tot nu-mi vine sa cred ca e august. Stii cat urasc luna asta, stiu cat iubesti luna asta. Ai realizat vreodata ce diferiti suntem? Avem atat de multe chestii care ne despart si atat de putine care ne apropie.
De exemplu.

  • Ce ne distanteaza: pai distanta (d'oh), faptul ca eu sunt inteligent si tu esti o prostuta, iubitul tau, faptul ca esti mai mica, luna august, 169 de zile, cartile proaste pe care le citesti, tampeniile pe care le spui. 
  • Ce ne apropie: faptul ca sunt nebun dupa tine, faptul ca esti nebuna dupa mine, amintirile si o melodie.
Ah, si dorul. Cum am putut uita de dor?
Si sa nu uit si de:
when your hope falls down

Stiu ca ti-e dor,
si mie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

să auzim