sâmbătă, 23 februarie 2013

poate sigur


 poate că n-am făcut ce trebuie, sau poate da
 poate am văzut deja, sau poate vom vedea
 poate n-am știut eu ce să-ți spun, sau poate tu
 poate ne-am implicat prea mult,sau poate nu
 poate am greșit prea mult, sau poate doar eu
 sau poate doar tu;
 poate tot ce știam a fost o minciună
 poate pur și simplu, nu știm ce înseamnă împreună
 sau poate, doar poate, suntem perfecți așa,
 departe unul de altul,
 uitați unul de altul,
 cu dor, unul de altul,
 cu momente,unul cu altul
 și totuși,
 fără nimic;
 oricum cică dragostea-i gratis
 deci aruncăm de aiurea cu vorbe
 pentru că,în fond, nimic nu ne schimbă
 doar iubirea pentru celălalt
 care nu știu unde e
 dac-o găsești spune-i să vină
 să ne salveze, dacă vrem să fim salvați;
 vrem?
 poate că da, poate că nu
 poate ar trebui, dar mai degrabă nu
 poate că asta a fost tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

să auzim